pátek 7. července 2017

Singl holka na tripu 10 - opět v Dánsku

Odpočinek a kapucino mě nakopava do dalšího kola.  Jdu směrem na Gamla Stan. Gamla Stan v Malmö je ze stejné doby,  jako okolni čtvrťe starého města ve Stockholmu,  aspoň podle výstavby to tak vypadá. Jedna ulice mi velmi připomíná Alhelgonagatan,  kde dříve bydlel brácha s rodinou. Trochu se zasnim. Když se asi už poněkolikáté otáčí m kolem dokola, vidím dva kluky se psy,  jak se na mě dívají a smějí se.

Potrebuju doplnit potraviny a tak hledám něco jako ICA. Kde ty lidi nakupujtou?  Vlezu do prosklených dveří,  kam lezou všichni a helemese. Oni si ji schovávají. Chleba ve Švédsku je tragédie a tak kupuji aspoň to nejlevnější. Zato přidávám hrozno,  masové kuličky s řepnym salátem a norské pivo,  to jsem ještě neměla. To budou hody.

Dívám se ještě po krému na spáleniny.  Nemám žádný krém a tak jsem včera na paže v ohni použila zubní pastu. Ano.  Chvála Bohu za zubní pastu s mentolem. V kombinaci s vodou mi elmex poskytl aspoň půlhodinovou úlevu. Nicméně úvahu o krému hned to zavrhuju. Za to bych měla skoro cestu do Malmö a zpět.

Jestli se vám zdá,  že je poslední fotka pořízena z moře,  tak se vám to nezdá. V Kodani je zrovna po dešti a svítí slunce,  tak skáču ještě na do vln. 👍😁

Žádné komentáře:

Okomentovat