středa 5. července 2017

Single holka na tripu 2

Jestliže je letiště narvane k prasknutí,  tak na jeho úplném konci,  tam kde stojí poslední letadlo a začíná Kladno (nehledě  na zemepisnou správnost) se nachází gate 20 a skoro prázdné sedačky. Žádné davy,  jen pár lidí v mikinach a svetrech. Tady jsem správně.  Se slamenym kloboukem trochu nepriznacne,  ale třeba ho použiju aspoň jednou - proti prvnímu dešti😀

V autobuse čekáme na mladou tenistku. Ne,  že bych věděla,  na koho čekáme doopravdy,  ale jakmile nastoupil batoh s raketami,  autobus se rozjel. O pár set metrů dál zastavil před srandovním letadylkem,  které vypadalo,  jako když ho dansky legoland zrovna zapůjčil ČSA. Žádný dobytcak s 10 sedadly v řadě,  ale čtyři sedátka s uličkou uprostřed. Kapitán zrovna hlásí,  že začínáme klesat na letiště v Kodani.  Celou cestu svítí slunce, paráda. Copenhagen má 15 stupňů a zataženo a já mám,  co jsem chtěla. 👍😉

Nevím,  zda mel kapitán vlčí mlhu,  ale je polojasno a asi 17 stupňů,  na sluníčku víc. Několik desítek minut trvá dojít k zavazadlum. Výhoda je,  že po dvou minutách vidím svou tašku. Jdu hledat metro a bankomat. Vybírám peníze,  placu jen nad SMS z banky,  ale už nejsem bez koruny. U metra se ptám pana z ostrahy na citypass na 72hodin.  Ochotně mi vše ukáže,  jen kreditka je zas na mně. Jak jednoduché. Žádný přehnaný design,  ale přehledně,  rychle,  jednoduše. Za 4 stanice jsem u hotelu😀

1 komentář:

  1. Tak tenhle výraz mě dostal "Žádný dobytcak s 10 sedadly" :-D. Ty jsi nejsilnější, i city pas už máš :-)!

    OdpovědětVymazat